LED

پروژکتور اس ام دی 150 وات

معرفی پروژکتور اس ام دی 150 وات مدل IP65

آشنایی با پروژکتور اس ام دی:

پروژکتور اس ام دی که از نصب سطحی تراشه های LED روی چیپ ساخته می شود و از تکنولوژی SMT (Surface Mount Devices) استفاده می شود. قرن بیست و یکم قطعات روشنایی تک رنگ بود و استفاده ی نوری پایینی داشتند به خاطر این مشکلات، دانشمندان به فکر اختراع لامپ های ال ای دی اس ام دی شدند و با ورود این تکنولوژی مدرن و پیشرفته، صنعت روشنایی متحول شد. پروژکتور اس ام دی بسیار کارآمد، با تنوع رنگ بالا، وضوح و کیفیت بالاتر، حجم پایین، زاویه دید بهتر و قیمت مناسب، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این لامپ های روشنایی با مصرف پایین انرژی، هزینه ی برق مصرفی را پایین می آورند. برای مونتاژ دستی تراشه های ال ای دی روی قطعات SMD از سیم لحیم نازک ۰.۴ استفاده میشود. قطعات SMD در ابعاد ۱۸۱۲ و ۱۲۰۶ جزو نسل اول این تکنولوژی است که در موارد خاص که نیاز به ابعاد بزرگتری از قطعات اس ام دی است، مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای پروژکتور اس ام دی

به محض اتصال به ولتاژ برق پروژکتور اس ام دی روشن می شود و شدت نور آن در همان به حداکثر میزان خود می رسد. بر خلاف لامپ های قدیمی و معمولی در پروژکتور اس ام دی نور به صورت متمرکز منتشر می شود و آلودگی نوری ندارد. در این منابع نوری پیشرفته و مدرن این امکان وجود دارد تا شما بتوانید شدت تابش نور را تنظیم کنید و زاویه ی تابش نور را تغییر دهید. این ویژگی می تواند به شما زمانی که به متمرکز کردن نور به یک نقطه یا مکان خاص نیاز دارید کمک کند.

مشخصات کلی لامپ ها با تکنولوژی اس ام دی:

نورپردازی و تابش نور در پروژکتور اس ام دی ملایم و یکنواخت است به صورتی که شما لبه ای روشن تر یا تیره تر در نور منعکس شده از آن ها را روی سطح نمی بینید. این نوع پروژکتور ها بیشترین زاویه ی تابش نور در بین انواع لامپ های روشنایی است یعنی زاویه ی ۱۲۰ درجه در نتیجه فضای وسیع تری را با کیفیت نور بهتری می توانند پوشش دهند. مهم ترین خواص پروژکتور های اس ام دی پخش کردن نور به صورت متمرکز و به صورت یکنواخت است.

هزینه ی سرویس، تعمیر و نگهداری پروژکتور اس ام دی بسیار پایین است، دلیل این کار کیفیت بالای این محصولات است و قیمت پایین آن ها که باعث می شود در صورت بروز مشکل و عیب، به راحتی بتوانید کل بورد آن را با هزینه پایینی عوض کنید. پروژکتور اس ام دی می تواند باعث صرفه‌ جویی و پایین آمدن در مصرف انرژی شود. بزرگترین مزیت این تکنولوژی پیشرفته این است که نور را با بالاترین کیفیت و با مصرف پایین انرژی ارائه می دهد. تمام لامپ های روشنایی که جریان برق از آن ها عبور می کند باعث می شود انرژی به صورت حرارتی هدر برود.

با پیشرفت تکنولوژی این هدر رفت پایین آمده به صورتی که در نسل جدید قطعات روشنایی مثل پروژکتور اس ام دی گرمای تولید شده بسیار کم شده است. تکنولوژی SMD در تولید مهتابی ها، لوازم نور پردازی، ال ای دی های شلنگی، چراغ های سقفی، نور های مخفی، پنل ها و … به صورت نصب تو کار یا روکار استفاده می شود. ال ای دی های SMD با توجه به اندازه ی سقف و دیواری که برای آن استفاده می شوند، انواع متنوعی دارند.

کاربردهای پروژکتورهای ۱۵۰ وات SMD

مهم ترین چالش های پیمانکاران در حیطه برق و روشنایی و صاحبان محیط های صنعتی، روشنایی مطلوب فضاهای عمومی با هزينه مناسب است. با توجه به مشخصات گفته شده برای پروژکتور اس ام دی ۱۵۰ وات، این محصول انتخابی هوشمندانه به خاطر تامین نور مناسب برای محیط های باز و سرپوشیده است. نور تولیدی با حجم بالا و کیفیت مناسب، بدنه ی با دوام و طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعته در کنار مصرف پایین باعث می شود هزینه های تعمیر و نگهداری این پروژکتور کم شود و در طولانی مدت صرفه جویی بسیاری برای مشتریان است.

برج های نوری تا ارتفاع ۲۰ متر، روشنایی معابر شهری، روشنایی سوله های صنعتی و انبارها، باغ تالارها، سالن های ورزشی ، تابلو های تبلیغاتی با ابعاد بزرگ از جمله موارد مصرف پروژکتور ۱۵۰ وات اس ام دی است.

معرفی پروژکتور ال ای دی ۱۵۰ ولت:

مشخصات پروژکتور ال ای دی ۱۵۰ وات از نوع اس ام دی:

1)طول عمر این پروژکتور ۲۵۰۰۰ ساعت است.

2)رده انرژی در آن بهینه یعنی+A است.

3) درجه حفاظت IP65 است یعنی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

4)دمای کارکرد بهینه ی آن بین منفی ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد است.

5)شار نوری در این پروژکتور LED، ۱۵۰۰۰لومن است.

6)ضریب توان در آن ۰.۹۵ است، به این معنی که ۹۵ درصد انرژی الکتریکی دریافتی را به نور و فقط ۵ درصد باقی مانده را تبدیل به گرما می کند.

7)زاویه نوردهی این پروژکتور اس ام دی ۱۲۰ درجه است.

پروژکتور اس ام دی 150 وات مدل IP65

این پرژکتور با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه ساخته شده است که همین امر باعث شده است که دوام بالایی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار داشته باشد. این پرژکتور در محیط های باز مسکونی همچون حیاط، محوطه، باغ، باغچه و محیط های کارگاهی، صنعتی و تجاری و بسیاری مصارف دیگر استفاده می شود. این پرژکتور پر نور و کم مصرف میتواند جایگزین مناسبی برای سایر محصولات پر مصرف با حرارت بالا و بازدهی پایین شود.

مشخصات:

وزن
1500 گرم

جنس بدنه
آلومینیوم و ABS

ابعاد کلی
30×8×22 سانتی‌متر

ابعاد چراغ
30×8×22 سانتی‌متر

پوشش بدنه
آلومینیوم

نوع لامپ
SMD

سرپیچ
سیمی

جنس شیشه یا حباب
شیشه شفاف

محدوده دمای عملکرد
50

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *