LED

پروژکتور 100 وات smd – ویژگی پروژکتور 100 وات

معرفی پروژکتور 100 وات SMD به همراه ویژگی و کاربرد آن
ویژگی های پروژکتور smd

1)شرکت Bridgelux آمریکا یکی از معتبرترین سازنده های ال ای دی در دنیا است و SMD 100 W چیپ های ال ای دی یکی از محصولات این شرکت
است.

2)استفاده از تکنولوژی AC مستقیم که قابلیت ورود برق ۲۲۰ ولت بدون درایور را به کالا میدهد و باعث می شود تا ضریب توان کالا به بیش از 99/0 (0.99 < PF) برسد.

3)قاب های آلومینیومی طراحی شده جهت مصارف پروژکتور LED دارای دفع حرارت بالا است و زیبایی بسیار نسبت به نسل های قدیمی پروژکتور ها را دارد.

4)شیشه های Secure و بردهای آلومینیومی (AL PCB) هادی حرارت و با ضریب انتقال حرارت (TC) بالا و رفلکتورهای ساخته شده به نسبت ابعاد محصول با قابلیت انعکاس نور بالا از دیگر ویژگی های این محصول پرفروش و پرطرفدار شده است.

کاربردهای پروژکتور اس ام دی ۱۰۰ وات

پروژکتور ۱۰۰ وات اس ام دی دارای توان و حجم نور تولیدی و میزان پخش نور قابل قبول یکی از گزینه های مناسب جهت تامین روشنایی عمومی محوطه ها، سوله های صنعتی، انبارها، سالن های ورزشی، باغ تالار ها، روشنایی عمومی معابر شهری، فضاهای عمومی، تابلوهای تبلیغاتی و استفاده در برج های نوری تا ارتفاع ۲۰ متر است.

پروژکتور ال ای دی 100 وات مدل SMD

پروژکتور LED -SMD دارای توان مصرفی 100 وات است، و بسیار کم مصرف است. این پروژکتور دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. این پروژکتور بعد از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود. پروژکتور ال ای دی عمر بسیار بالایی دارد و قابلیت نصب بسیار آسانی دارد. میزان نوردهی این محصول 8000 لومن اندازه گیری شده است. می توان این پروژکتور ها را جایگزین مناسبی برای لامپ های خیاری و مدادی پرمصرف قدیمی قرار داد.

طول عمر این پروژکتور 25000 ساعت است و زاویه نوردهی آن 120 درجه است. امروزه بیشترین توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است. این پروژکتور دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، گرد و غبار، برف و باران و ضربه است.

نصب آسان

مقاوم در برابر باران، برف، سرما، گرما

نوردهی عالی

ابعاد
33 × 29 × 8 سانتی‌متر

وزن
2500 گرم

توان
100 وات

ولتاژ
220 ولت

فرکانس
50 هرتز

میزان روشنایی
8000 لومن

طول عمر
25000 ساعت

نوع پایه
سیمی

شکل
چراغ پروژکتور و وال واشر

زاویه نوردهی
120

جنس محافظ
فلز

امکانات لامپ و چراغ
محافظ

بازه توان مصرفی
76 تا 100 وات

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *